Wijn bestellen en bezorgen

TOP WIJNEN TEGEN SCHERPE PRIJZEN MORGEN IN HUIS!




Veel gestelde vragen


Eenvoudig wijn bestellen?

Wijn bestellen is nog nooit zo eenvoudig geweest. In onze wijnwinkel kunt u met enkele muisklikken bestellen en binnen 24 uur laten bezorgen. Ga naar het gewenste artikel vul het aantal in dat u wenst te bestellen (standaard is het aantal van 1 ingevuld). Met een klik op de knop BESTEL voegt u de gekozen champagne toe aan uw winkelwagen. Klik op NAAR WINKELWAGEN om het bestelproces af te ronden en te betalen. In de winkelwagen kunt u ook de inhoud wijzigen of verwijderen. Klik op VERDER WINKELEN als u nog meer artikelen wilt uitzoeken.


Kan ik ook wijn bestellen per e-mail?

Uiteraard kunt u ook wijn per e-mail bij ons bestellen, bijvoorbeeld omdat u een speciaal verzoek heeft of denkt te hebben. Mocht u interesse hebben in meerdere dozen (bestaande uit 6 flessen) wijn, champagne of prosecco, neem dan contact met ons op.


Welk telefoonnummer kan ik bellen voor vragen?

U kunt ons altijd bellen voor vragen of opmerkingen. Heeft u klachten of suggesties, dan horen wij dat ook graag.
U kunt gerust bellen naar 0182-395246 (voor Wijn Exclusive en Champagne Exclusive).


Kan ik veilig online betalen?

Indien u betaalt via iDEAL een overboeking of SNS Bank Online wordt u via Docdata Payments altijd doorgeleid naar uw eigen bank.
De betaling loopt via de vertrouwde omgeving van uw bank. Kiest u voor Mastercard of Visa dan handelt Docdata Payments uw betalingsopdracht af. Docdata Payments is gespecialiseerd in online en offline betaaldiensten. Zij garanderen dat uw gegevens veilig
worden verwerkt (zie versleutelde verbinding middels slotje). Champagne Exclusive heeft nimmer inzage in uw gegevens!
Enkele toonaangevende cliënten van Docdata Payments (www.docdatapayments.com/nl/) zijn: Speurders.nl, Marktplaats.nl, Ebay
en de Kijkshop.


Op welke manieren kan ik online betalen?

  • iDEAL (betalen via Postbank, ABN AMRO en Rabobank, ING Bank en Fortis)
  • MasterCard® SecureCode™
  • Verified by Visa
  • SNS Bank Online

Wat is iDEAL?

Met iDEAL (www.ideal-betalen.nl) kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U rekent dus af via de internetsite van
uw eigen bank!
iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank. Twijfelt u, klik dan op bovenstaande link
ideal-betalen, daar kunt u uitgebreid lezen wat iDEAL inhoudt.


Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de
iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat uw bestelling is betaald. U rekent dus af via de internetsite van uw eigen bank.


Kan ik ook online betalen met MasterCard® SecureCode™ en Verified by Visa?

Bij Wijn Exclusive kunt u ook met Mastercard SecureCode en Verrified by Visa betalen. Deze vormen de nieuwe standaard voor veilige creditcard-betalingen op het internet. In veel Europese landen zijn MasterCard SecureCode en Verified by Visa al operationeel voor ondernemers en kaarthouders. In samenwerking met enkele Payment Service Providers (ondermeer Docdata Payments) biedt PaySquare (www.paysquare.nl) deze nieuwe standaard nu ook aan in Nederland. U dient wel een Nederlandse kaart te hebben!


Op welke manieren kan ik offline betalen?

U kunt offline betalen middels de keuze voor een overboeking (U ontvangt een automatische e-mail met onze betalingsgegevens).
U kunt het factuurbedrag ook overmaken naar ons rekeningnummer (op aanvraag) o.v.v. uw gegevens. Bij voorkeur de automatishc ontvangen betalingsgegevens gebruiken. Zie Hoe betaal ik middels een overboeking, volgende alinea.


Hoe betaal ik middels een overboeking?

Indien u kiest voor een overboeking ontvangt u automatisch een e-mail voorzien van de betaalgegevens van Docdata Payments. In deze e-mail staan de gegevens die u nodig heeft om uw betaling te verrichten. U dient het bedrag aan Docdata Payments over te maken, zij collecteren alle betalingen. Nadat wij bevestiging van uw betaling hebben ontvangen verzenden wij uw bestelling, niet eerder. Wilt u uw bestelling snel bezorgd hebben, betaal dan met iDEAL, SNS Bank Online, Mastercard SecureCode of Verified by Visa.
Een overboeking neemt een tot twee dagen extra in beslag.


Wanneer wordt de bestelde wijn bezorgd?

Wijn Exclusive maakt gebruik van de diensten van TNT Post. TNT Post staat sinds jaar en dag bekend om haar uitstekende dienstverlening: een logische keuze dus. Indien u voor 16:00 uur bestelt en betaalt wordt uw pakket de volgende dag al bezorgd. Bestelt u na 16:00 uur dan wordt uw pakket binnen 48 uur bezorgd. Uiteraard met uitzondering van zondagen, maandagen en feestdagen. Betaalt u middels een overboeking, dan duurt het één tot twee dagen langer.


Kan ik wijn versturen naar het buitenland?

Jazeker! Voor zendingen naar het buitenland gelden afwijkende afleveringstijden, klik op Verzenden in EU om meer om dit onderwerp te lezen.


Welke verzendkosten berekent Wijn Exclusive?

Aantal Prijs in Euro (Incl. BTW)
1 fles 5,50
2 flessen 5,50
3 flessen 7,25
4 flessen 7,25
5 flessen 10,00
1 doos (6 flessen) 10,00
7 flessen of meer 15,00


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden uw wijn in speciale flessendozen. Dit zijn stevige kartonnen dozen voorzien van dito binnenverpakkingen.
Op deze wijze is uw wijn meer dan voldoende beschermd tegen breuk of beschadiging. Deze komt dus altijd in goede orde
aan. Wij versturen onze pakketten altijd middels TNT Post.


Kan ik ook een kaartje met een boodschap bij laten voegen?

Uiteraard kunt u uw pakket ook voorzien van een persoonlijke boodschap. U kunt kunt deze invullen in het scherm adresgegevens
in de winkelwagen. Deze mogelijkheid komt u dus vanzelf tegen bij het afronden van uw bestelling.


Wat kan ik verwachten van de productkwaliteit en dienstverlening?

Wij verkopen wijn en champagne van topmerken. Merken als Moët & Chandon, Louis Roederer, Terrazas en Cape Mentelle hebben jarenlange reputatie opgebouwd! U kunt er gerust van uitgaan dat de wijnen en champagnes die zij leveren van uitstekende kwaliteit zijn. Wij bewaren de wijnen in speciale wijnbewaarkasten. Deze kasten hebben dezelfde optimale klimaateigenschappen voor het bewaren van wijn. De constante temperatuur en de juiste luchtvochtigheid zorgen ervoor dat de kwaliteit langdurig behouden blijft.
U kunt ons altijd bellen of e-mailen, ga naar contact voor meer info.


Waar kan ik mijn klachten kwijt?

Mocht u ontevreden zijn over de producten of diensten van Wijn Exclusive, dan vernemen wij graag uw reactie. U kunt ons
altijd bellen of e-mailen, ga naar contact. Bent u zeer tevreden, dan horen wij dat ook graag. Suggesties en aan- of opmerkingen
zijn ook altijd welkom!


Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Wij gaan ervan uit dat indien u uw bestelling plaatst, kennis heeft genomen van onze Algemene Voorwaarden en akkoord gaat met
de bepalingen als genoemd in deze Voorwaarden. Klik voor onze Algemene Voorwaarden.